Bejelentkezés
Elfelejtett jelszó
Bejelentkezés
malna

Konzekvencia

egy Anya · 1 éve
Egy hét alatt sok mindent kipróbáltam... itt az idő, hogy összegezzem.
Maradtam Rékánál, bár néha nagyon elvetemült tüdőkiköpősmazohistabolond, de szerencsére azért van 1-2 "nyugdíjas" DVDje. Ha nem akarunk 2000 kalóriát két ájulás között égetni akkor a következőket ajánlom: Add önmagad 1, 3 (a 2 nem tetszett és nem is éreztem olyan hatékonynak) Napi 20 perc önmagadért. (Ez nem egy Réka reklám, de tény ami hatékony az hatékony, és ez az.)
Edzéstervet is összeállítottam ezekből magamnak.
Hétfő: napi 20 perc comb, popsi, has, vádli (70perc)
Kedd: add önmagad 1, és a 3ból a 30perc felsőtest (70perc)
Szerda: napi 20 perc popsi, has + vádli (50perc)
Csütörtök: add önmagad 1
Péntek: napi 20 perc comb, has, add önmagad 3 felsőtest, vádli (80perc)
Persze ha nincs idő naponta ennyit mozogni akkor ezekből rövidebb programot is össze lehet állítani (most "még" fanatikus vagyok) és szintén hatékony. De hetente1x felsőtest, 1x popsi, 2× comb, 2x has, 2x vádli kell hogy legyen, a látható hatás érdekében és arra ügyelni kell, hogy legalább 3-4 hétig ugyan azokat a gyakorlatsorokat végezzük, mert az izom így fog fejlődni. Júj, ez úgy hangzik mintha értenék hozzá, de így olvastam. Ezzel a programmal 2-3 hónap múlva igen látványos eredményt lehet elérni (szintén csak netről tudom), de visszatérünk a bizonyítására :)
Kitartást, valahol el kell kezdeni!
Megjegyzést csak bejelentkezett blogolok tagok írhatnak!
Jeletkezz be a blogodban, vagy készíts te is egy blogot a blogolok.hu-n!
Anri · 4 hónapja
Ezt a rendszert használ, a hatalom, a magas intenzitású intervallum edzés speciális gyakorlatok, hogy a törvény az izmokat az egész testben, s ami a legfontosabb, lehetővé teszi, hogy kalóriát éget nemcsak során, hanem edzés után. Egy nagyobb hatékonyságát, a képzés recondo érdekében egy eszköz a fogyás dietonus- http://magyaregeszseg.eu/dietonus/ a bizonyított

Hajtsa végre a következő gyakorlatok 30 másodpercig az elején, aztán, mint a fitness terem, adjunk 5-10 másodpercig, így a végrehajtási idő 60 másodperc. El kell végeznie mozdulatait maximális hatékonyság érdekében, hogy a szívverése elég erős, csak ebben az esetben lesz a tervezett haszon.

Többi között a gyakorlatok nem haladhatja meg a 30 másodpercet. Keverjük össze a sorrend, ahogy tetszik, de ne csinálj több gyakorlatokat egymás után, hogy terhelés ugyanaz az izom csoport. A váltakozó terhelés a karok, lábak, hátul, abs, hogy elkerüljük, hogy a fáradtság, valamint lehetővé kell tenni, hogy fenntartsa a magas ütemben az egész edzés.
egy Anya
Én, egy átlagos anya... vagy legalább is szeretnék az lenni, két csodálatos kislány olykor nem túl következetes édesannya, aki minden nap tanul valamit a gyermekeitől. Egy feleség, akit szeretnek és akinek a társa tiszteli a család fogalmát. Egy nő, aki örök kritikus magával szemben és elhatározta, hogy életmódot vált, sport, egészség... ez lennék én, és miért írok blogot? Hogy merj változtatni és tudd nem vagy egyedül!